úterý 31. ledna 2012

Kde mne můžete také vidět

Kromě šití jsem se vrhla do další časožroutské aktivity a tou je moderování v univerzitní televizi. Na moje první interview se můžete podívat zde:
Má to svoje chyby a měla jsem z toho pořádné nervy (kdo tam byl, viděl jak se mi klepe ruka s mikrofonem), ale je to zkušenost, která stojí za to. Podívejte se na naše další videa prostřednictvím kanálu ukacko.tv. Zajímavá mohou být asi hlavně pro student(k)y - zabýváme se hlavně studentskými tématy, reportážemi z akcí na Karlovce. Když natočíme zase něco co, se alespoň trochu týká módy nebo hudby, určitě se tady s Vámi podělím.

Besides sewing, I fell into another time-consuming activity and that is moderation in the university television. My first interview you can see above.

Žádné komentáře:

Okomentovat