čtvrtek 15. března 2012

Kapelní mašličky


Je to čím dál horší. Foťák mě opustil v září v Paříži. Chtěla jsem zrovna vyfotit hrob Morrisona a najednou závěrka v háji a už jsem ho nevyfotila. Teď mě opustil i stroj. Naštěstí jsem se mohla dneska výtvarně vybít na merchandise pro kamarády Saint and Sinners. Bude tu i něco ryze holčičího!
Fotky jsou bohužel otřesný. Můj mobil má trochu (dost) potíže s barvama, takže kdyby vám to nebylo jasný, je to vínová 
Poslechněte si jejich první singl
Na druhé písni spolupracovala Kanaďanka Jenny Woo, bootgirl s akustickou kytarou, jejíž lehce feministicky laděný blog si můžete přečíst zde: http://www.subcultz.com/blog/2012/02/bootgirl-power-by-jenny-woo/


It's getting worse. I left my camera in September in Paris. I just wanted to take a picture of Morrison's grave and suddenly the camera was broken. Now the sewing machine left me too. Fortunately, today I could invest my artistic desires in the merchandise for friends Saints & Sinners. 


Sorry about the quality of the photos. My phone is not very good in colors. I simply cannot manage to finally choose a new camera. 


The latter song was recorded in collaboration with the Canadian singer Jenny Woo. You can read her slightly feminist-themed blog here:  http://www.subcultz.com/blog/2012/02/bootgirl-power-by-jenny-woo/

Žádné komentáře:

Okomentovat